24. dec. 2014

nu er aftenen ovre

Nu er aftenen snart omme og det er tid til at sove, ihvertfald for mig! Jeg er så træt efter 2 fantastiske juleaftener, tirsdag med far, farmor, faster og mine 2 skønne søskende, og idag med min mor, mormor, morfar og mine 2 søskende, jeg har fået meget ris a la mande, og skal helt klart, forbi Fitness Dk imorgen, jeg har åbnet gaver og har givet ud til andre, i år gav jeg kun til kvinderne/pigerne i familien, jeg afslører ikke endnu hvad jeg har givet dem, for jeg mangler at fejre jul med min farfar og hans kæreste Joan på fredag. Indtil videre har jeg fået: Pack man lampe, hygge strømper, gavekort til H&M, penge, løbebog fra Alt Fra Damerne, Kaj Bogesen papegøje, et bord, nye let jakke, penge igen, 2 nye pyntepuder ene fra Magasin og den anden fra Hay, hjemmelavede ting fra min søster såsom et maleri og sæbe, og der mangler bare den sidste gave, på fredag. Julen 2014 har været en helt rolig jul, men der har været stress på grund af de 5 hjemmelavede gaver, som jeg har været igang med siden D. 6 december. Og så har jeg taget bloggen med ro, pågrund af det manglende strømstik, ( som jeg ikke ville ønske mig. ) ellers den sædvanlige hyggelige jul, men trist nok at en jeg kenders kanin måtte begraves idag, efter en trist død, må stjernerne lyse endnu klare, men en ny deroppe, jeg har selv mistet en kærlig kanin, så føler meget med hende, og så juleaften, jeg håber at i allesammen har fejret julen, og har haft en god dag, lad os håbe der kommer sne iaften, i må havde en fortsat god december, og vi ses snart igen, og jeg glæder mig til at vise jer alle mine gode gaver! Hej Hej!

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en fantastisk jul!Er dog ked af det med kaninen, har selv mistet min for nogle år siden.

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det glæder mig at du har haft en god jul .)
    - god jul

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og jeg ønsker også dig, at du havde en god jul. ❤️❤️

      Slet