24. dec. 2014

lokning back/glædelig jul til jer allesammen!

( Sneakers - Vans - Kjole - Spanien loppefund - Sort læderarmbånd - Spanien loppefund - Taske - Mulberry. )

Jeg tog lige et kig tilbage til da jeg var i spanien, jeg har her på det seneste, rigtig gerne haft ville tage til Barcelona, og se en kamp for FCBarcelona, måske skal jeg derned sammen med min daddy, men det er ikke besluttet endnu, dette billede er ca. 3 år gammelt, jeg var dernede med min søskende og min mor.

Jeg savner varmen dernede, jeg elsker at rejse sidste år var jeg nede i Holland, London, Berlin og i år har jeg været i Florida, Miami. Jeg elsker varme og at kunne gå rundt is shorts eller en kjole. 
Mit hår har ihvertfald ændret sig det seneste år, nu er jeg brunette med nogenlunde samme længde.
Elsker i også varme? Eller er i mere til den hyggelige kulde.                                                                   OG SÅ EN GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar