17. jan. 2015

packing to sweden

packing to sweden


River Island gray knit sweater
195 DKK - riverisland.com


Skinny pants
190 DKK - etsy.com


UGG Australia ankle booties
1.455 DKK - stylebop.com


UGG Australia black boots
1.785 DKK - jades24.com


UGG Australia mid-calf boots
1.095 DKK - stylebop.com


Beanie hat
130 DKK - teeeshop.com


Slouch hat
56 DKK - amazon.com


H M white beanie hat
78 DKK - hm.com





Nu er der kun 4 dage indtil jeg tager en smutter til Sverige! Jeg kommer hjem på søndag i næste uge. Omg jeg glæder mig, jeg har stået på ski før, men det bliver nu en glædelig overraskelse i det hele taget, bare det er nyde sneen, pejsen i hytten og putte under dynen. Jeg tager en masse fede billeder, men lige nu skal jeg pakke, jeg må hellere komme igang, for jeg kan bedst lide at tingene er iorden, så tideligt som overhovedet muligt, da jeg er en slags kontrolfreak, jeg glæder mig, og vi ses snart igen, til en masse flotte billeder! Tju hej.


Kan kan tage et smut ind på div. hjemmesider og købe de ting jeg har brugt til collagen, den er lavet i Polyvores design redigerings program, hvor i også kan følge mig, for collager jeg ikke har delt på bloggen!

6 kommentarer:

  1. Flot blog du har dig. Du spurgte om vi skulle følges og det kan vi godt. Følger dig nu <3

    knus
    http://thebeautifullmess.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg har fuldt dig tilbage nu. <3 Og tak.

    SvarSlet
  3. fed collage!

    www.all-around-as-always.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fed blog du har dig! :-)

    Jeg har lige opstartet en splinter ny blog, og det ville derfor glæde mig ekstremt, hvis du ville tjekke den ud. Vi kunne eventuelt følge hinanden? :-)

    Knus ♥
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne du så følge mig på Facebook? <3

      Slet