19. dec. 2014

the last light of autumm


Jeg har en Youtube kanal, som jeg er meget glad for, men der der dog nogle videoer jeg ikke er så vild med længere, kunne i skrive til mig, hvordan jeg sletter nogle af ens Youtube videoer, det ville hjælpe en hel del, såsom min room tour, den skal opdateres, jeg har jo fået helt nye møbler og det minde overhovedet ikke om mit nuværende værelse.

Jeg syntes i fortjener en fuldt ud update, på hvad der sker i mit liv, jeg er et privat mennenske, så i får ikke alle detaljer med, men jeg holder juleferie nu, og glæder mig helt vildt til i næste uge, hvor jeg skal holde 3 juleaftener, med familien. Og på søndag skal jeg havde en rigtig god veninde forbi til overnatning, jeg kan godt kalde hende min bedste veninde, for det føler jeg virkelig hun er og betyder. Ellers går jeg i skole i 11 skoleår, og nyder det, jeg læser til engelsk eksame, som jeg skal op i til sommer, min skolegang har ikke været den samme som en på Gymnasium eller folkeskole, men jeg er taknemmlig for at jeg går i skole, også selvom jeg så gerne ville gå på Gymnasium, så skal det nok komme. Og efter juleferien starter jeg op igen med min styrketræning og løbetræning, den bliver der ikke så meget af i ferien, så jeg giver den max gas imorgen, når jeg skal ned i Fitness DK og træne måske for sidste gang i år. Vi ses!

I må havde en fantastisk juleferien allesammen og et godt nytår!

1 kommentar: