8. nov. 2014

new sneakers + quick outfit with new shoes














SNEAKERS//NIKE//JEANS//GINA TRICOT//TOP//OTHER STORIES//STRIK//JUST FEMALE

Et hurtigt kig på dagens outfit, og mine nyeste sneakers fra Nike. ( Ja der er et håndklæde rundt om min hovedpude, det er for at min creme, imod mine bumser, ikke smitter af på den. )
Der er lige nu designer udsalg i City 2. Der ligger en Nike Factory store, som ligner den præcis samme butik i Florida, men der købte jeg disse Nike Free sat ned fra 950 kr. til 660 kr. 
De er sorte/hvide med en blå kant langs sålen.
Jeg ejer et andet par Nike Free, bare i lyserøde, som har holdt i 2 år både til hverdag men også løb, så det er købet værd, da de holder godt.
Idag står den egentlig på ingenting? Jeg skal ikke rigtigt lave noget, så hvem ved det kan være jeg går mig en tur. Hvad skal i lave idag?


10 kommentarer:

  1. Vil super gerne følges, så har liket din facebookside :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet
  2. Super, jeg følger dig hurtigts muligt. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ikke se at du følger mig :))

      Slet
  3. Super lærke sko :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hej Julie! Tusind tak for din kommentar!
    Jeg vil meget gerne følges. Er det ikke muligt at følge dig via. blog lovin? :)

    www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du ikke Facebook? Jeg har desv ikke Bloglovin. ❤️

      Slet