6. nov. 2014

mini eller sarah?













Hvem hepper i på i Danmarks Næste Top Model? Sarah eller Mini? Jeg hepper selv på Sarah, hun har den vildeste selvtillid og den næse, den er bare noget særligt. Nu havde jeg for noget stykke tid siden, abonnement på ELLE, og dem med det specielle look, de kommer altså længere, det er ihvertfald min mening!
Jeg havde en gammel ride-veninde med, som red på min gamle hold, for nogle år tilbage, hun kom med, og var fantastisk, hun vandt ikke men kom langt.
Men hvem er vinderen af Danmarks Næste Topmodel 2014 af disse to?

Idag har jeg været til ridning og hyggede mig, det havde regnet og hestene sejlede rundt, det gjorde det dog endnu sjovere, nu ser jeg DNTM og slapper af.

4 kommentarer:

  1. Hej rigtig fin blog du har dig! Jo vi kan godt følges, jeg følger dig nu :-)
    Jeg håber at det er Sarah, for hun er virkelig køn.

    Knus <3
    http://thebeautifullmess.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Følger du mig på Facebook?
      For så følger jeg dig på Bloglovin'? <3
      Og helt enig!

      Slet
  2. Holder også med Sarah, hun er lidt speciel og super smuk!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet