10. nov. 2014

adidas and marc by marc jacobs outfit


hættetrøje-adidas-pung-marc jacobs-trøje-h&m-jeans-pieces-ur-ukendt

Et stille og roligt outfit, med min elskede hættetrøje fra min tur til London fra sidste år, jeg var i Adidas Store, ligesom at Nike også har sådan en, der var så meget lækkert, og jeg valgte denne trøje. Marc By Marc Jacobs pungen, fik jeg til min 17-års fødselsdag sidste sommer. 

Og folkens mit hår er ikke længere blond! Jeg er blevet brunette, men har tænkt mig at få min naturlige hårfarve frem! De næste 4 outfits, bliver med det blonde hår, for dem skal i da ikke gå klip af, nej nej. Vi ses snart, kys herfra.

4 kommentarer:

  1. Sikke et fint outfit! Og sikke noget lækkert hår du har !

    Kig gerne forbi min blog: http://bylodahl.dk/

    Kh. Alberte

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er jeg jo blevet brunette. ;) <3

      Slet
  2. Lækkert outfit ellers! Og dit hår er altså mega lækkert :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet