13. nov. 2014

before the snow ( 10 fact about me )














(En hurtig update og så får i nogle fact omkring mig, jeg ligger i min seng og er syg, har sådan ondt i min hals, så idag skal jeg slappe af, og så senere spiser jeg noget cheesecake, mums..

1. Jeg elsker at ride på ustyrlige heste. 2. Jeg ønsker mig nye ridestøvler i julegave. 3. Jeg tjekker Instagram hver dag. 4. Jeg skifter y-sang hvor uge. 5. Min tætteste veninde hedder Michelle. 6. Jeg ejer mindst 20 par sko. 7. Jeg vasker selv tøj hver mandag. 8. Jeg bruger EOS mod mine tørre læber. 9. Jeg plejer mit hår, med en olie, hver aften. 10. Jeg køber nogle gange tøj, fra Føtex eller Bilka, ( hey det er billigt, og ok kvalitet! Så hvorfor ikke, haha. )


Sidevisninger efter land

Graf over de mest populære lande blandt bloglæsere
PostSidevisninger
Danmark
332
USA
24
Norge
4
Spanien
3
Indonesien
2
Frankrig
1

Lige her til sidst, ville jeg fortælle jer allesammen, at jeg er så taknemmlig for at i allerede har kigget forbi min blog, 478 gange! Og fra så mange forskellige lande, det er derfor at min blog er på forskellige sprog, så alle kan se med.  Der er også allerede over 30 kommentare, på kun 6 indlæg, selvfølgelig har jeg svaret, men jeres kommentare varmer indeni.
I må allesammen havde en fantastisk weekend, og glædelig jul, når den kommer. Tusind tak.



2 kommentarer:

  1. Rigtig fed blog du har fået lavet! :-)
    Mvh Amalie, sundesager.dk

    SvarSlet