17. feb. 2015

en bedre søvn til mig

























Denne søde sag købte jeg igår, jeg har aldrig rigtigt haft en pyjamas eller en natkjole, normalt sover jeg med en tilfældig t-shirt og et par short jeg normalt bruger også til hverdag, så jeg havde ligesom brug for at havde noget, jeg kun kommer til at bruge når jeg skal sove, den kostede 129 kr. i H&M. Nu glæder jeg mig bare rigtigt meget til at komme i seng. 
Jeg har ligget syg hele dagen, og det meste af mandagen. Jeg var forkølet og havde ondt i halsen, det meste af vinterferien, så jeg håber inderligt på, at jeg imorgen kan komme i skole, for jeg hader at være inden døre, og dødkede mig. Så er det jo godt man har denne blog. 

Jeg har slettet nogle af de ældre indlæg, jeg vil være mere personlig, og så bliver der fokuseret meget mere på det engelske. Jeg er begyndt at få flere udenlandske følgere, så det respektere jeg, og vil gøre bloggen lige for alle slags sprog, men jeg er glad for min blog og hvad den står for, og jeg er taknemmelig for at i alle sammen er her. Tusind tak, husk at dele bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar