20. feb. 2015

danmark vs terror




Et lidt sent indlæg, men det skulle skrives og nu har jeg en god tid, jeg sender de varmeste hilsner, til dem som har mistet nogen, under skud for bare en uge side, da Danmark blev ramt at terror, må de hvile i fred, og sådan må de pårørende også få fred. Jeg så med da flere 1.000 mennesker, var samlet og lyttede til taler og sang fra Pernille Rosendahl, jeg var der ikke men så med. Jeg tror nok så mange er påvirkede af det, nok fordi vi ikke regnede med det. Men terror kan ske alle steder, og man kan ikke påvirke det og eller ændre det.

 Jeg håber i har en god aften sammen med venner eller familie, og må i havde jer allesammen en hyggelig fredag aften, for husk at fortælle dem du elsker og holder af, at du faktisk elsker dem og holder af dem, for imorgen der kunne det være forsent. 
Aldrig bliv sure på hinanden inden i går i seng, eller når i går ud ad døren.
Vi ses, imorgen smutter jeg til Sverige og shopper, sammen med min far, lillebror, lillesøster og mig. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar