5. nov. 2014

epiduo - selvtillid med bumser














Her for nogle måneder siden, sprang det bare ud med bumser, nogle ville nok mene at de er et privat emne og man ikke skal snakke om det ude i det frie rum, men igennem mine nuværende 18 år, har jeg aldrig været med på heatet med makeup og lign. Grunden til det er at jeg har nok selvtillid, til ikke at ville smøre en masse puder og foundation over hele mit ansigt.
Det er jeg selv ret stolt af, alle dem jeg kender har enten lidt eller meget makeup på, også nu hvor mine bumser er allerværst, har jeg valgt ikke at ville tilføre foundation eller andet.

Denne creme er fra apoteket som jeg bruger sammen med en dagcreme og skintonic fra Loreal, ( se i tideligere indlæg. )

Man kan sagtens køre nul makeup, også selvom man har bumser over det hele, hvad mener i om bumser og makeup? Har i selvtillid uden makeup?

7 kommentarer:

  1. Halløj :)
    Du skrev en kommentar på min blog ang. at følge dig på facebook. Det er nu gjort og jeg venter at du følger mig på bloglovin :)

    kys http://erica-schou.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er personligt startet med at bruge makeup for et par måneder siden, men jeg tager mange dage uden -også selv om jeg har fedtet hud. Det er generelt ikke noget der afgør om jeg tager makeup på eller ej (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Du skrev en kommentar på min blog ang. at følge dig på facebook og det gør jeg nu. Jeg venter at du følger mig på bloglovin<3
    Godt indlæg du har skrevet

    Knus Katrine
    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Man kan sagtens have selvtillid og bumser!!

    SvarSlet