1. dec. 2014

my very own:

Christmas wishes




Hej alle og glædelig jul, nu er det det endelig blevet december, ( WHAT!!? ) og fordi det er december skal vi jo begynde at tænke på...... JULEGAVER! De største ting på min ønskeliste, er ting til mit soveværelse, man kan aldrig få for nok nipsting til ens værelse, og udover tæpper, puder og møbler, så ønsker jeg mig en denim jacket, som jeg har sukket over i nogle dage nu, ( haaaha! ) det er ret nyt dette indlæg med Polyvore, og imens at jeg sad og fandt tingene på min ønskeliste, så så jeg denne jakke og måtte bare eje den, ( shopper-gen!! ) HVAD ØNSKER I JER I JULEGAVE OG ADVENTGAVE? Og vi ses snart igen, god december.

2 kommentarer:

  1. Hej tak for kommentaren på min blog, jeg følger din blog nu. Mvh Anne-Sofie // www.lifeasanne-sofie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg følger dig tilbage. <3

      Slet